Rosé d’Anjou gaat samenwerking aan met Otazu

In het kader van de overkoepelende campagne voor Loire wijnen «Loire, een kistje vol juwelen», is Rosé d’Anjou een samenwerking aan gegaan met Otazu. Het populaire sieraden merk stelt een aantal fraaie exemplaren uit haar collectie ter beschikking. Verschillende winkelacties en de facebookacties zullen deze zomer gaan plaatsvinden. Rosé d’Anjou is een van de toppers uit de Loirestreek. Deze AOC geniet enorme populariteit bij de jongere doelgroep, met name bij vrouwen. De export naar Nederland van Rosé d’Anjou is in de afgelopen 10 jaar vervijfvoudigd (meer dan 20.000 hl p.j.)  

Campagne-visuals-Ros---d-AnjouGR                           

Acties en feest

Vanaf mei worden in de supermarkten 700.000 flessen Rosé d’Anjou voorzien van een actiesticker met een unieke code. Via de website www.rosedanjou.nl kunnen deelnemers met hun actiecode een exclusief juweel winnen van Otazu. Alleen het invoeren van de code geeft sowieso recht op 15% korting op iedere aankoop via de webshopwww.rodrigootazu.com. De actie wordt ondersteund door een like & win actie en een fotowedstrijd op deFacebookpagina van Rosé d’Anjou. Traditiegetrouw zal Woodstock69 aan het Bloemendaalse strand een over-the-toproséparty geven. Dit jaar zal het feest plaatsvinden op 14 juli met het thema –hoe kan het anders- ‘de Franse Revolutie’.

Loire-actiesticker-2013

Proeverij en Masterclass

Rosé d’Anjou zal ook vertegenwoordigd zijn op maandag 3 juni tijdens het Nederlandse Wine & Food Festival van Proefschrift in Amsterdam. In de top 45, die samengesteld werd door Jan van Lissum, een vijftal Rosé d’Anjou die kenmerkend zijn door hun eigen stijl. Een verrassende Masterclass zal gehouden worden van 15.00u. – 16.00u. Deze masterclass wordt verzorgd door Fred Nijhuis en Olivier Brault (producent) en culinair omlijst door Marco Verspeten van restaurant De Etage in Bruinisse en Kees Visser van De Stadsschuur in Goes.

Ros---d-Anjou-logo-70x70

Horeca- en wijnprofessionals hebben gratis toegang na online registratie via www.thewinesite.nl of op vertoon van een uitnodiging/toegangskaart.

 

Voor meer informatie:

Alterego marketing and creation, Michel Le Roux 070-3389440, www.alteregomarketing.cominfo@alteregomarketing.com

Einde persbericht______________________________

Nog geen reacties

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.