Amsterdam, 8 juni 2015 – De Italiaanse bruiswijn van de lambruscodruif maakt deze zomer zijn come-back in de vorm van ‘Broesko’. Reclamebureau Natwerk bracht twee jaar geleden al Brusco op de markt, maar zijn in de tussentijd bezig geweest met een kwaliteitsslag. Wie eens wat anders wil drinken dan bier of wijn op een zwoele zomerse dag in het park of s’avonds op de boot, gaat voor de sprankele Lambrusco. Hij is erg gezond, want lekker fruitig. Broesko (Brusco op z’n Hollands) wordt koud gedronken, in een tumbler-glas. Een feestelijk drankje voor alle gelegenheden.

Verkooppunten
Veel wijnrecensenten besteedde al aandacht aan de lambrusco-trend in de media. En nu maakt het drankje met het slechte imago definitief zijn comeback. Gelukkig niet zo zoet als vroeger. Waar eerder alleen kleinere traiteurs Broesko verkochten, ligt hij sinds eind mei in de schappen van 872 filialen van de Albert Heijn voor € 5,99.

Smaak
Een sprankelende Lambrusco met fris rood fruit die koud gedronken moet worden. Als je wilt weten of je de fles al kunt drinken, kijk dan op de sticker die aangeeft wanneer de fles koud is. Broesko drink je bij zomerse gerechten maar is ook een geweldig aperitief.

Broesko is een initatief van Natwerk in samenwerking met Harm Sas en Joris Edward Doesburg. Natwerk maakt campagnes voor merken maar zet daarnaast ook eigen producten in de markt zoals Bello Limoncello en Bacon hagelslag
untitled

-Persbericht-

Nog geen reacties

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.