FAT bastard, verkrijgbaar sinds 1998 op de Nederlandse markt, is intussen de referentie voor “fun merken” geworden. Het gehele assortiment bestaat uit 8 toegankelijke wijnen, met een eigen identiteit en herkenbaarheid die staan voor een prima kwaliteit en een vleugje humor. Het nijlpaardje op het etiket symboliseert een dikke vriend en een goede lobbes en dat is wat deze wijn wil zijn. Hij heeft al vriendjes gevonden in meer dan 20 landen met 2,5 miljoen verkochte flessen. Historisch gezien is hij zeer populair in de VS en Canada, maar vindt steeds meer maatjes in zowel Europa als Azië.
Om meer bekendheid te geven aan dit goede doel, vindt men aan elke fles van FAT bastard (Chardonnay 2014 en Merlot 2013) bij Albert Heijn een halslabel met informatie over de samenwerking. Klanten kunnen eenvoudig via een QR code naarwww.ibream.fatbastard.eu surfen. “Al van jongs af aan was ik gepassioneerd door de bescherming van wilde dieren op aarde. De dieren die bedreigd worden door de mens verdienen het dat we strijden voor hun behoud. Ik ben ervan overtuigd dat we dit samen kunnen doen voor de dwergnijlpaarden! Ik ben dankbaar voor de samenwerking met FAT bastard om de boodschap te verspreiden! Samen kunnen we het verschil maken voor het dwergnijlpaard. Vergeet niet: uw donatie, ongeacht de hoogte, helpt om het dwergnijlpaard een toekomst te bieden.” Monique Paris, universitair hoofddocent – Research and Conservation Program Director IBREAM – www.ibream.org Door te kiezen voor FAT bastard wijnen,
|
|
-Persbericht-